♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, April 24, 2010

..:: RAKYAT HULU SELANGOR BANGKITLAH BERJUANG !! ::..

::salam::

fuh..fuh..fuuuuuhhhh..bersawang la pulak umah alam maya kina nih!! dah lama x masuk..betul lah kata org tua2. bila dah lama rumah x bau org...blh cepat bersawang. betul x? 
kina walaupun x msk blog..tapi kina still igt kat kOrang. x caya? caya lahhhh...ikhlas nie! huhuhuhu...

tgk pada tittle kat atas  mcm berupa politik..blh ker citer pasal politik kat sini? boleh kan? 
mcm nie...kina bukan nak emo kat sini hari nie. cuma kina nak luahkan perasaan kina, sejak tempat kina dijelajahi parti pembangkang. kita tgk x de pun ape2 perubahan. mcm2 cerita kina dgr..lebih2 lagi masa pilihanraya nih. masing2 ada pendirian masing2...mereka ada hak nak memilih sape pemimpin dorang. kadang2 sungguh taksub perjuangan dorang, sampaikan adik beradik..jiran2 pun boleh bermusuh. ada yg kina x suka kan..masjid pun dorang nak gunakan tuk politik. kadang2 tue kalau pak imam nye pembangkang..org pembangkang je blh sembahyang kat situ...kalau BN dipandang serong. kenapa leh jadi macam tue yew? politik tue politik la..x kan sembahyang pun nak mcm tue. elok ker? 

(kita buat mcm tue...ada pihak lain bertepuk tangan lompat2 ..guling2...korang tahu sape? tekalah....)

kina bkn nak blame pembangkang...bukan..kina cuma meluahkan rasa hati. ada sape marah ker? mintak maaf banyak2. ini bukan sudut utk kina nak menjatuhkan sesiapa...harap maklum.

lagi satu..x kira lah sape yg menang masa bertanding tue nanti. TOLONG lah bersikap Jujur...Bertanggungjawab..Amanah..Adil dan Cekap!! x nak lah sekarang cakap lain nanti cakap lain... yg merana RAKYAT. 

andai kata BN menang...UITM akan dibina di Serendah, Hulu Selangor (KHAS UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA).  kina x sabar nak tgk perubahan yg akan berlaku di sini. pada sape2 rakyat HULU SELANGOR korang balik la MENGUNDI. TUNAIKANLAH TANGGUNGJAWAB korang... PILIHLAH mana yg MENGHARGAI RAKYAT. bukan nak MENGHANCURKAN RAKYAT.

lu pikirlah sendiri!!

nOtaKaKiKina:
andai kata2 kian mengguris hati kOrang..kina mintak maaf. kina hanya bersikap jujur untuk luahkan ape yg kina rasa. tiada kena-mengena antara hidup dan mati. kalau ada hanya kebetulan.....kui..kui..kui...

TAHNIAH buat penduduk Sg. Buaya. perjuangan korang selama 
15 tahun berbaloi-baloi. so ape lagi...jOm lah belanja kina!! kepci pun boleyyyyy!!

2 comments:

Diyana Zulkifli said...

hmm,huhu..manusia ,kina.ade yg tak reti bersyukur.sesama kaum,sedara seislam pun bermusuh gara2 berlainan pendapat politik.anak & mak ayah pun sampaikan bulih terputus ikatan..saya pun salah seorg rakyat yg memerhati gelagat manusia2 itu..gelengkan kepala ajela.apapun, next election saya nak balik mengundi.b4 ni mcm kecewa skit dgn pentadbiran negara..itu yg berat je kaki nak balik mengundi..huhu.

betul kata kina.jangan tgk parti apa,yg penting nilai individu yg dijadikan calon tu.:)

luahan rasa anak jati Kubang Pasu. Che Det sentiasa di hati.^^

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Diyana Zulkifli~

betul tue...yg kina rasa kekejaman yg dorang lakukan ialah menghalau penduduk kg pokok sena,penang (kalau x silap) yg dorang dah tinggal berpuluhan tahun . janji tinggal janji. dan PALING KEJAM sekali..mengKAFIRkan ahli UMNO.

boleh lak mcm tue kan?

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣