♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, April 2, 2010

..:: DIN BERAMBOI DAH MENINGGAL ~ kini tinggal kenangan ::..


::salam::
 pagi Jumaat yg cukup tenang rupa2 nya ada seorang hamba ALLAH telah meninggalkan kita semua. Din Beramboi telah meninggal dunia mlm tadi di Spital Selayang. ALLAH lebih menyayanginya...


kina x tahu kenapa bila kina dgr je berita kat radio Sinar tentang kematian Din Beramboi kina rasa sebak dan nak menangis. Tapi kina x leh nak menangis.... nanti kang Supra pelik lak kenapa kina menangis pagi2 nih. Dah x jadi nak menangissssssssss..... huk..huk..huk...

pastu pulak bila dgr pendengar2 radio Sinar luahkan perasaan dorang tentang kehilangan Din Beramboi lagi lah kina sebak. kina tahan je..kina tahan je....sampai sekarang nie kina rasa sedih. x tahu kenapa begitu sekali perasaan kina. Nak kata kina peminat NO. 1 dia x jugak..tapi kina betul2 rasa kehilangan dia. macam ne lak dgn orang yg lebih rapat dgn dia kan? mesti mereka lebih sedih berbanding kesedihan kina nih. Walaumacammanepun... kita akan kehilangan seorang PENGHIBUR yg disayangi orang ramai. kina salah satunya....

huk..huk..huk...

Apepun...marilah kita beramai2 sedekahkan Al-fatihah kepada arwah. semoga dia ditempatkan dikalangan org2 beriman.

aminnnnnn...

7 comments:

mummyseri said...

Salam kina..
alfatihan buat arwah..kite pon peminatnya..lepas ni tak dgr dahlah suara dia pg2 di Era..
Allah lebih menyayanginya..smoga arwah ditempatkan bersama-sama org yg beriman..amien..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Al-Fatihah...Takziah!!

Semoga rohnyer di tempatkan di kalangan org2 yg beriman!

sI tEDI said...

Al-Fatihah buat beliau dan Takziah buat seluruh ahlikeluarganya...

sI tEDI said...

Al-Fatihah buat beliau dan Takziah buat seluruh ahlikeluarganya...

azieazah said...

al Fatihah

Sedih sungguh saya hari ini...

azieazah said...

al Fatihah..

Sedih sungguh saya hari ini...

Uda said...

al fatihah utk arwah..

dan takziah utk ahli keluarganya..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣