♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, October 20, 2011

☺SILA KOMEN☺




aduiiiii.... mcm nie pun ada kan?

berhati² la adik²..kakak²..mOkcik²..nenek² kat luar sana dengan pakaian yg korang pakai. Jgn sampai kita jad mcm org yg dalam gambar kat atas nie yew.

malunyer....

x kan dia x perasan kan? ke dia perasan tapi x de perasaan?

11 comments:

ZaLina BLank said...

kahkahkahkah . giler ar as . aku rasa la memang dia saje2 buat x perasan kot . biar bdk2 yg jg tmpt tu tgk dia cmtu . hahahahaha . OMG ! OMG !

atty's said...

malunya nak tgk.

EZAN IDMA said...

buat tak perasan tu

bonda dadif aka akish said...

gilors!

intan_blur said...

gile kot pompuan tuh..xde otak..nampak je pakai tudung..tp bukan bgus sgt..

azieazah said...

Inilah gambar yang termasuk kategori “Bertudung tapi BOGEL!”

Salina@IbuAqil said...

Hi3!!!! Senyum je x nak ckp apa2.. Kina shat? Bby sihat? ;) akak x brapa sihat.. Demam ;(

shiori_LA said...

betul ke gambar nih? ke photoshop...huhuhu...

aien sara said...

malu weiiii...aku rs kn as...dia sedar tp wt bodo jer....yg dia paki ni tigh tau skin kaler....aku pon xphm la....yg pasti mmg memalukn....

LYAfrina said...

awwwwwww...

kakyong said...

oh tidak...!!! malunya tgk gambor nih... tolong tolong jgn buat macam nih..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣