♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, January 4, 2010

..:: SeLaMat TaHun BarU 2010 ::..

salam semua...

aku terlambat ke nak wish tuk tahun baru 2010? kalau korang rasa dah lmbt sori..hari nih aku baru jer start keje balik dan PCU aku kembali ok seperti dulu. alhamdulillah..

sepanjang PCU aku x ok hari tuh mcm2 perkara berlaku dlm life aku. alhamdulillah..semua yg menggembirakan!! ayh aku bg duit poket..byk x byk la... huhuhuhu.. Dan aku sekarang dpt beli ape yg aku hajatkan selama nie. walau pun x semua, tapi aku dah dpt ape yg ada nih pun dah puas hati.

Antara benda yg aku baru beli adalah handphone baru!!!Dan.....

Kemera digital...
nah.. sekarang nih dah x ada lagi problem nak amek gambo dan upload gambo kat dlm blog. cuma 1 jer yg aku x boleh nak beli dan miliki... LAPTOP!! mmg nak sgt!! Tapi bila dipikir2 balik, byk lagi benda penting selain ini. bek aku simpan duit untuk perkara lain. betul x? nak harapkan bonus lambat lagi dapatnya. adesssss...

x pe lah...janji kat opis aku boleh berintenet. kalau x de tenet parah la hidup aku lepas nie. terpaksa beli jugak la laptop nampaknya. huhuhuhuhu...

kat cini aku tunjukkan antara gambo2 aDam..dia lah owg yg pertama aku amek gambo melalui handpohne aku yg baru tue.
owg ke-2
Dan aku owg last sekali... hehehehe
aku ada informasi nak cerita pada korang, nantikan keluaranya di lain cerita. huhuhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

selamat tahun baru akak!!! hehehe... :)

comey bdak tecik uh!!! cubit pp dye uh utk mai erk? xD

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣