♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, January 15, 2010

..:: BENGANG tul AKU!! ::..

Align Centercuba korang perhatikan gambo ini...ape yg korang nampak?? Korang BENGANG sama mcm aku BENGANG x? adesss.... berani betul perempuan durjana nih!! dia x takut hukuman dari ALLAH ker nanti?

aku doakan supaya perempuan durjana ni akan dikenakan hukuman dunia dan hukuman dari ALLAH. supaya owg kapir mcm dorang nie akan takut nak mempermainkan khalimah ALLAH lagi.


15 comments:

Mak Su said...

susahlah oghang bengap cenggitu... dia rasa dia hebat sangat ler tu.... :(, huh!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mak sue~

tue la tuh...kina bengang tahap cipan nih!!

zue said...

biadap tol pompuan nih
patut kena rejam nih....

jebat_durhaka said...

pompuan tu patut kene sunat lima nam gatus kali la...sengal la diorang ni kan suke buat kontrovesi pastu salah kan org Islam lak

Jiey^Mien said...

subhanallah..
macam2!
=(

NICK IRFAN said...

kuang ajo pmpuan ni! ade ke wat tatoo nama Allah!!! celaka tol! klu nk buat tatoo buat la tp jgn la nama Allah!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~zue~

mmg pompuan nie biadap!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~jebat_durhaka~

mmg pun. mintak2 lah pompuan tue di hukum. menyampah tu lah...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Jiey^Mean~

adessss.... mcm2 dunia skrg nie!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NICK IRFAN~

Mmg kuang ajor pompuan nie!! mmg patut kena rejam.

Yatie said...

Subhanallah....

tak patut dier buat camni....cam menghina agama islam jer....

Ummi Hanie said...

better doakan dia dpt hidayat..

tp kalo dia dpt hidayat@masuk Islam,abis kena sterika badan dia tu nak ilangkan tatu2 tuh..ngeriiii

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~yatie~

tue la pasal...itu yg kina bengang sgt tie yatie.

Cik Puan Drunbella said...

uikk.
speechless tgk.
+___+

Abg Din said...

abgdin nampak aweks tak pakai baju...

dia org tu tak faham... klu dia faham pasti dia menjadi org islam...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣