♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, October 14, 2009

..::Jom amek a w a r d::..

Assalamualaikum korang semua!!
hari nih aku gumbira tersangat2 coz followers aku mencecah 100 orang!! adesss.... korang la yg byk memberikan aku inspirasi dlm kehidupan aku. sungguh2 aku ckp nih.... maknanya x de korang x lengkap la blog aku. hehehehe...

x tahu nak bg korang ape. nak wat award cantik x reti.... aku harap korang gantung award aku nih tuk diabadikan dlm blog korang.

11 comments:

MissNera said...

wah.. tahniah kak as.. kalah saya tuh.. jauh ketinggalan.. lawan tauke nmpk!

btw, tahniah sekali lagi.. so sya kutip la yer award nih!! :D

Riezal aka Rezdrake said...

wahhh dah followers :). Congrats mamadam :). lepas ni banyak laa dapat utk nuffnang :).

TintaCyber/DapurkuBerasap said...

Terima Kasih mama Adam..saya dtg ambil award...wah ramai dah Follower... :)...

skyjuice said...

tq kak..
nty sy ambk award tu..
tq bbyk..

fathiahRAIHANA said...

wa waaa
tenks yaa akak:):)
cute je muke adam tuh .
nt ana ltak dbelog ana oke .
tenkss !
:):)

Ina NaiLofar said...

salam sedamai firdausi mamaadam (",)

comey yea adam :)
tahniah...dah ramai peminat blog ni...hihi...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam...

TintaCyber~
Terima Kasih kak, terima kasih kerana sudi amek award dari kina.

Raihana~
muka aDam cute? alhamdulillah.... tq coz dah amek award. huhuhuhu

skyjuice~
tq amek award.

ina NaiLofar~
Salam Ina..Terima kasih byk2 tau coz sudi polo blog nih. singgah selalu yew...

criestz said...

okes.. akan diletak di lantai blog sy... (situ adelah tempat kumpul award coz d axtau nk boh kt mane award2 tu huhuuuu~

giGGLe said...

ambik dh...thanks kak..

c-idah said...

salam...wahh dapat award lah..
mekasih....

arnamee said...

Salam akk.

okke, anem simpan;p

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣