♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, October 22, 2009

..::bila si a D a m nak sehat?::..

(lebih kurang cam ginih la muka aDam dmm..muka terbaru x de la. hp x ok lagi..x dpt nak amek gambo)

Dah nak dekat 2 minggu aDam x sht. Dgn demamnye lah...dgn tido merengek2 la... cian aku tgk dia. sampai kan aku x tahu dah nak buat ape!!



igtkan demam panas dia yg dulu tue dah ok. la nih kena demam panas balik. selalu badan aDam mcm dedah sikit. nih rasa panas sgt sampai ke 38.7 'c !! panas kan? aku cukup risau tentang kepanasan badan si aDam nih. sampai bila dia nak tanggung mcm nih? bila makan ubat kejap je sejuk badan dia. lepas 4 jam..badan dia panas blk. sampaikan aku masukkan ubt kat bontot dia lagi tau!! macam itu gak... mcm2 aku buat tuk sejukkan bdn dia. letak air asam jawa la...letak daun bunga raya la.. basahkan kain kat pale dan badan dia la... ok kejap je. pastu jadi balik.



ada gak owg kata aDam dmm sebab nak pandai. ia gak kot... sbb skrg nih dia mmg pandai MERAJUK!! pandai BERDIRI ... pandai senyum2 KAMBING... dan pandai nak ikut aku g kerja. adesssss...kalau dulu aku nak g kerja aku babai dia..heran pun x. hehehehehe...


korang ada idea x nak wat mcm ne? aku g bwk di klinik..doc kata dmm biasa. adesssss....



itu bab dia demam panas. 1 bab len ialah dia menangis je mlm2 skrg nih. aku ada gak g berubat mintak air penawar manalah tahu dgn cara itu dia jadi tenang balik ke kan. tapi mcm gitu gak..cuma ada kurang sikit la. kalau hari 1st dia kena, tido pun dia x nak..lagi2 kalau tido terlentang. mcm dia ada takutkan sesuatu. time aku g mintak air panawar tue kan, akk yg ubtkan aDam tue ckp ada menda HALUS kacau dia. dan menda HALUS tue gak tunjukkan muka dia dpn aDam!! x tahu nak caya atau x...?? if x ada menda tu x kacau x kan aDam berkelakuan pelik macam tue? selama nih aDam x mcm tue pun.
aku siap baca kan surah Yasin, 3 kul.. ayat kursi dan mcm2 ayt aku baca. still dia mcm tuh. Korang ada idea x tentang nih?



tolong bg aku cadangan sikit...nasihat kan aku ker..mana tahu aku ada wat silap atau terlepas pandang ker. huk..huk..huk...



1 comment:

ibundo said...

siannya si adam. cepat sembuh ye..
Risaunya hati bila si kecil tak sehat.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣