♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, January 5, 2012

☺Besday ADAM ke-3 Tahun

..assalamualaikum..

Hari Isnin baru² besday adam.. kina x de lah buat besar-besaran sgt. kebetulan makcik dan sedara² kina dari kg nak tgk baby, kina pun buat la sekali mkn². 

kina dan anak sedara yg sama baya dgn Marrisa.

Bergambar sebelum tiup lilin...si adam malu² pulak.

kek pandan layer... sedapppppp!!

malu lagi si adamnyer. susah betul kalau dah rasa bujang nie! baru 3 tahun kan? dan malu².

mama dia yg lebihhhhhh...

Antara tetamu yg dtg...tq sis coz sudi dtg besday adam n tgk Marrisa k.as!



besday boy kena buli....hihihihi. muka nak nangis yg x blh bla tuuuu!

x jadi nangis...

semoga anak mama adam haziq jadi anak yg solleh dan berjaya dlm dunia dan akhirat. Insyaallah...

aminnnn

7 comments:

intan_blur said...

happy bfday adam,..
smoga mjadi ank sebaik2 umat.. ;)

eB ezrin said...

hik3. kena buli yer? musti mesra :)

Alycia said...

hepy besday.. dh besar dh adam..

munna said...

happy belated birthday buat adam....

sue zainun said...

happy belated besday buat adam..same month la ngan anak saya..hehe

kakyong said...

comelnya si kecik...

hepi 3rd bessday Adam.. semoga menjadi anak yg soleh & bijak..

aien sara said...

epy besday adam....syg adam...moga cepat2 beso dn bole jg mama dn adik hanna yer...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣