♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, August 10, 2011

☺Betul ker bulan pose blh berhentikan TABIAT MEROKOK?☺

..assalamualaikum..

Tajuk kina kat atas nie ada kena mengena dgn kina... kenapa kina ckp mcm tue? Sebab suami a.k.a supra pengisap rokok. Bagi dia kan...x mkn x pe jgn x isap rokok!! 
huh!!!

ada² je orang lelaki kan? 
(tapi x semualah)

Yg kina perhatikan dialah kan... mkn sahur cepat² nie sebab takut x sempat nak isap rokok. Begitu jugak time berbuka... mkn cepat²..pastu cepat² isap rokok. Bukan cepat² nak g solat ke kan. 

adehhhhh...

suami korang mcm tue tak??

Tengah update blOg kina bukak FB jugak. Tertarik dengan status wall hamba ALLAH nie. jOm hayati ayat nie... Ia hanya untuk renungan bersama.... 

kan best supra dpt baca blOg kina. Biar dia tahu...  (dah ckp byk kali dah.. tapi wat jugak)
Lelaki yg Baek -->Lelaki yg bole bimbing wanita ke jalanNYA
Lelaki yg Comel -->Lelaki yg brpakaian baju Melayu dan menuju ke masjid
Lelaki yg Sweet -->Lelaki yg selalu bercakap dgn nada yg rendah
Lelaki yg Romantik-->Lelaki yg menghadiahkan sebuah D0A setiap hari
Lelaki yg Charming-->Lelaki yg mengingatkan si dia ttg IBADAT
ada lagi satu!! 
Jika anda melihat rokok adalah
rahmat dari Allah, mengapa anda
mematikannya dengan kasut anda?

Jika anda melihat ia sebagai sesuatu yang biasa,
mengapa tidak anda merokok di hadapan
ibu bapa anda?

Jika anda lihat rokok adalah
HALAL
mengapa tidak anda katakan
Bismillah sebelum merokok?
&
Alhamdulilah selepas merokok?

4 comments:

MamaYatie said...

a'ah ek..mana ada org nak isap rokok baca doa makan dulu...hehee

zaidah said...

memang tak pernah tengok lagi orang yang merokok membaca bismillah n disudahi alhamdulillah....

LYAfrina said...

hehehehe..macam2...
tp fain mmg bukan smokok

anisalya said...

hubby saya pun tak merokok..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣