♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, August 1, 2011

☺BABYku.... puasa pertama hari nie☺

..assalamualaikum..

Jam sekarang 04.05 petang.... wah anak kina dalam perut nie masih larat lagi dia berpuasa. Bagus anak mama!
kali nie kina nak pose penuh. x mcm adam dulu..kina mmg x larat pose. dah sebulan x pose taw masa tue. 

mmg kecian kat baby..tapi kena kuatkan jugaklah. ada jugak yg nasihatkan kina.. kalau x larat jangan paksa. ada tue jugak membakar semangat kina. ada yg kata "akk 4 org anak pose x penah tinggal..x de pun ganti pose". 

Harap kina dapat pose sampailah sebulan... 

amin...

sape yg ada pertua tue bg la tahu kina kat sini... mana tahu kina blh gunakan untuk bertahan. Janji ia x menggangu kandungan kina dan kesihatan kina.

10 comments:

Salina@IbuAqil said...

Masa ibu ngandungkan aqil dlu sahur je wajib mnun segelas susu.. Kina pun bnyk minum susu ye.. ;) selamat berpuasa penuh kina..

PUANSTOBERI said...

dia kuat cam mama dia jugakkk.. hihihi

♥mama eza♥ said...

bagusnye lah...sy last year xpose sebulan mase preggy kan tasha..asik muntah jek..caiyok2 awak...

mamaelly said...

kina..rempah laksa tu elly tak sure kat sini ada jual tak..elly tu suka kirim kat mak mertua ke..adik2 ipar ke..suruh dorg beli.kalau dorg nak dtg sini bawak la

LYAfrina said...

bagusnya baby..pose dr dalam perut..nanti bila dh kluar & besar sng nk latih ni...

take care yer:-)

shima said...

salam kina.
kalu peknen..kena rajin sahur..lebih baik sahur yg berat.mcm nasik...kalau ada mslh kesihatan carik la alternative lain.hehe

insyaAllah boleh je.shima dulu ok je puasa.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

trime kasih sudi singgah dan komen di blog saya..

saya sangat menghargainya..

selamat berpuasa utk sdri sekeluarga..

semoga berkunjung semula ke pondok buruk saya ya :-)

eB ezrin said...

eB x leh poaer, darah rendah kronik hu3

wahida said...

dear, aku harap ko boleh puasa penuh...sahur tu jgn skip tau..amalkan minum susu...

caiyok!!

sahromnasrudin said...

selamat berpuasa di hari ke 8 ya

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣