♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, June 2, 2011

☺sudah kembali maaaaaa☺

..assalamualaikum..

 ape khabar semua.... al-hamdulillah syukur pada Tuhan kerana telah kurniakan permintaan kina. aircond kat opis dah ada taw! baru semalam org hq dtg pasang. 
barulah kina nak pergi kerja rasa hepi... kalau tak kan, pagi² lagi kina dah mengeluh. 

mcm nie muka org dah hepi
v
v

kina kat sini pun nak ucapkan terima kasih pada kOrang semua yg telah mendOakan kina dan mengambil berat tentang kina. sOnOk dapat kawan mcm kOrang nie taw!!!

sejak x de aircond hari tue jerawat mudah betul menapak kat muka. ish..... 

lepas nie blh la kina berblOgging mcm dulu. x sabar nak terjah blOg kOrang.

ini lah rupa aircond baru tue
v
v

hOpe lepas nie kejadian yg lepas tidak berlaku lagi. x sanggup rasanya nak tempuh hari² nak pergi kerja. ngeeeeeeeee....

6 comments:

intan_blur said...

berseri2 muka ko as...ank pompuan kot

Lynn Hamzah said...

wah seronok la kina bekerja lepas nie...hehehe...

azieazah said...

Wahhh... mesti pasni rasa macam kat Cameron, kan?

Jangan lupa terjah saya jugaaaa...

Kerja Hari Minggu, Mujur Ada yang Sudi Menunggu...

Cik Wanie Ghani said...

terserlah wajah keHAPPYan kamoo,
hihihihihi

:)

Zura said...

kena bawak jaketlah pas nie..ade aircond br..

aien sara said...

suke la tue....senyum jer..hikhik...cntik la aku tgok ko preknen kali nie....insyaalah ank girl kot...hrp2 yer....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣