♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, June 10, 2011

☺susah kerja dengan org tak ada perasaan☺

..assalamualaikum..

selamat pagi semua... pagi nie kina nak mengadu kat kOrang blh? citer nie pasal semalam. kina pulak yg kena cirit beret dan muntah²... rasanya lebih 10 kali kina g toilet kat opis tue. badan dah betul² lemah dan rasa seram sejuk. perut pulak semakin sakit... pukul 1.00 tgh hari kina minta la izin dgn org tue yg kina nak balik. 
kina: as ingat nak balik blh tak? tak tahan la... 

org tue: ko nie kan suka² je nak balik cepatkan? ko nak balik..balik la...(dengan nada kasar dan muka mcm taik!)

kina: habis tue? (kina bla sambil jeling pada dia)

kalau korang kan kat tempat kina...marah tak? bengang tak? mcm tak ada perasaan kan? bukan dia x nampak kina pergi toilet banyak kali. bukan dia tak tahu kina dah lemah badan.... blh dia nak suruh kina kerja sampai petang. 

kina msk bilik kina dan terus sms adik kina suruh jemput kina. kina dah tak kira..nak marah..marah la. org dah x sehat kan? dia nak tgu kina pengsan baru nak bg kina balik kot!!!!

sementara tunggu adik kina dtg... dia ada msk bilik kina taw. dia ckp "nak balik...balik la.." dengan nada separuh keras la. kina buat x tahu je...kina diam.  x lama tue dia dtg balik...dia ckp benda yg sama. tapi kali  nie nada dah slow la... pastu kina jwb " nanti adik as amek"..terus dia blaaaa... padan muka dia!!!!

geram betul!!! 

lepas je adik kina amek kina terus sms bos kina yg kina MC..bos pun x marah...inikan pulak dia nak marah. bila la dia nak benti kerja pun kina tak tahu.... adesssss.

pagi nie msk² je opis tgk dia x sampai lagi. mybe dia pergi meronda dulu la tue. kina terus faks MC semalam kat bos kina. tak lama tue dia pun msk opis..selalu ada jugak dia bagi salam. hari nie tak pulak. hai org nie... patutnya aku yg marah. patutnya aku yg naik hangin..ini terbalik pulak. 

ko tak nak tegur aku lantak ko la.... 

nak tgk sampai bila dia nak mcm tue... kina peduli ape. tak rugi ape pun. 

susah kan kerja dengan org tak de perasaan nie kan????

sabau je lah!

9 comments:

Zura said...

xsuke org xmemahami nie..

nurulhuda said...

buat bOdo jer, huhu.. lama2 mesti dia tegur jugak =D

intan_blur said...

sabar la as..susah org xde hati dan perasaan ni as..yg pasti kite buat keje ngan betul n x susahkan dia..sudaa

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

Zura,

tahu x pe zura..kina dah naik nyampah keje dengan org mcm tue.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

nurulhuda,

betul jugak tue nurul..lama² bila dia rasa diri dia bodoh wat mcm tue kat kina mesti dia akan tegur kina kan.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

intan_blur,

betul ckp ko..lepas nie aku akan buat keje aku je. sebenarnya dia yg byk kena ada urusan dengan aku. nak tak nak dia akan mintak tolong dengan aku. bila dia dah dia buat aku mcm nie mmg silap besar la dia.lagi pun BUKAN DIA YANG BAYAR GAJI AKU!!

NICK IRFAN said...

klu sy panas jgk hati siap tengking2 dh la org tgh lemah dn x larat xde perikemanusian la dia tu! mmg xde perasan btol! anak sapa la tu...

azieazah said...

Agaknya dia jeles ler tuh... Sebab dia makan julap tapi tak ceret-beret pun.. Dia takdak chance nak MC. hehehehe


Jatuh Chenta Pandang Pertama: “Haruskah Ku Bilang Chenta?”

aien sara said...

sbr jer as....org cmni jgn di layan.....dn ko jgn mrh2 sgt..ko ngandung kn...nnt darah tnggi lak kang.....jg diri k....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣