♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, July 6, 2010

..:: kau pergi juga AKHIRNYA ::..

::salam::

pada 04.07.2010 lepas pakcik kina (ARIFF BIN BAINI) meninggal dunia kat keramat. dia koma dah 3 bulan...lama kan? tapi...TUHAN lebih sayangkan dia. sbb tue TUHAN tarik nyawanya cepat2 dari dia menderita kesakitan. ramai betul yg datang hari tue. kina x dapat nak amek gambo...kina betul2 x teringat nak amek masa tue. pepun masa tue ramai yg datang. alhamdulillah...

mari sama2 sedekahkan AL-FATIHAH dekat arwah pakcik kina. semoga arwah di tempatkan dikalangan org2 yg beriman.
aminnn...

semalam adam demam, naseb baik dia x meragam cuma badan dia rasa panas sikit. tapi ni bukan demam biasa taw dia kena demam campak.

gambo nie kina amek kat klinik.

yg nie lak kina amek pagi tadi. selalunya kina dah nak siap2 g kerja dia dah bgn taw. tapi pagi nie dia masih tido...kina x sampai hati nak kejutkan dia. kina pun dukung je lah dia sampai kat rumah mama kina.

patutlah adam demam..rupa2 nye kina hari nie ma$ukkkkkkk...
alhamdulillah la...rezeki TUHAN bagi. ini rezeki anak2.... kalau usaha lebih dapat la income lebih. 

betul x??

x kan tgk jer kawan2??

ada org ckp duit x boleh beri kebahagian. betul ker?? kina x anggap mcm tue. kina rasa dgn ada nyer $$$ yg cukup, ia boleh menjaminkan kebahagiaan. tapi ikut pada kehidupan yg kita corak pulak la lepas tue. org kata $$$ x boleh beli segalanya..tapi segalanya menggunakan $$$.

agak2 korang la....kalau ada $$$ sebanyak nie. ape korang nak buat? beli rumah? kereta? bayar hutang2? pergi haji 1 family?

mesti byk kan impian kita? 

tapi....sayangggggg..

kita ada duit sebanyak itu ker?

kila boleh dapat kalau kina NAK BUAT sebenarnya.

inilah kereta idaman kina....harap2 kina lepas nie akan dapatkan nya!!!

insyallah....

p/s: bagi sape2 perlukan $$$ tapi x tahu mcm ner nak mendapatkan nyer. kina leh share...YM jer kina. (kinakoyu2@yahooc.om.my)

6 comments:

Mak Su said...

al fatihah untuk arwah pakcik

moga adam cepat sembuh ek...

dan... duit? suka... tapi maksu ni pemalas bab jual-jual, huhuhu

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit

mamalieyna said...

banyaknya duittt...nak seketul =P..moga terus success ye!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Mak Su~

terima kasih mak su..

mak sue..kina nyer biz bukan kena jual2 barang pun. kalau nak tahu..tyalah kina lagi. heheheheh..

biz kecik2 jer..tapi untung bapak besarrrrrrr!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~armouris~

tq sharing pasal info tue. nti kina terjah sana yew!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mamalieyna~

mmg banyak pun.....nak seketul x boleh. kalau nak kena buat. huhuhuhuhu...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣