♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, May 6, 2011

☺Pasal... Aku Noi The Joy of Motherhood Contest☺

tertarik cOntest dari nOi nie.. kalau kOrang nak jOin sila klik banner kat bawah nie yew.


bismillahirohmanirohim...
Kerana adanya CINTA mereka berdua ...
 maka lahirla anak yang cun lagi tembam yang bernama Asmawatie a.k.a kina
 Dengan CINTA kina dan suami lahirla putera kami yg cOmel yang bernama adam haziq
 adam dilahirkan pada 02.1.2009 tepat pukul 10.30 malam di spital Selayang. alangkah gembiranya hati kami sekeluarga dengan kelahiran adam. sekarang adam sudah berumur 2 tahun 4 bulan. banyak kenangan manis sepanjang kina membesarkan dia. kina seronok membesarkan adam dan banyak belajar dari dia bagaimana menjadi ibu yang terbaik dalam dunia. bila balik kerja badan cukup penat tapi bila tgk gelagat adam terus kina akan hilang rasa penat tue. dia lah penghibur kina dan sekeluarga. kenangan sedih sepanjang hidup dengan adam..masa dia kecik² dulu adam selalu menangis. dia selalu diganggu makluk halus. bermacam cara kina ubatkan dia... masa tue Tuhan je yg tahu bertapa kina keciankan dia. bila adam dah berumur 2 tahun adam dah x mcm tue lagi. al-hamdulillah... dan akhir skali kina geram pada adam kadang²..sebab ape? dia selalu buat kina marah..bila kina marah kina akan pukul dia. bila dia menangis baru kina menyesal kerana buat dia mcm tue.kina bukan ape...kina nak dia tahu ape yg dia buat itu salah. tapi x de lah kina sampai mendera dia.. SemOga adam menjadi anak yg sOleh dan akan berguna pada keluarga, agama, bangsa dan negara. amin....


adam..terima kasih kerana memberi peluang kepada mama untuk membesarkan adam.

6 comments:

Nurul Aznil said...

Salam,

Oh my god, THAT IS SOOOO SWEET!!!
and thank you for joining...

munna said...

itulah kelebihan menjadi wanita kina...mengandung dan melahirkan dan juga membesarkan anak

soffya cik bulan said...

seronoknya...
bila lah nk kwen n ada anak gak.hu

sal said...

kina..comelnya cahaya mata tu..
rasa nak pegang kejab..

nak ucapkan pd kina...

SELAMAT HARI IBU..MOGA SIHAT DAN BAHAGIA BERSAMA KELUARGA DAN DIRAHMATI ALLAH SELALU HENDAKNYA..AMEEN

NOOR FATIN said...

comelnya anak dia!! hehehe gudluck ye!

aien sara said...

sonok kan jadi mak ni as....mmg penat tp pengalaman tu akn kekal dlm hidup ko.....lg satu kn...aku tgok kn adam makin beso ni kn bnyk ikot muka ko lak....comel jer...
epy mother day yer as....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣