♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, May 12, 2011

☺1st day check up.... ☺

..assalamualaikum..

selamat ptg semua... semalam kina keje halfday. 1st appointment kina semalam tue... alhamdulillah x de pape masalah pasal kandungan kina nie. cuma....cuma...
kina kurang sel darah merah la. HB kina semalam 9.6 jer... dokter kata yg ok 11 ke atas. so kina kena makan makanan yg blh tambah darah merah lepas nie. kalau tak tambah jugak... dia kata ada risiko akan datang blh berlaku.. iaitu kemungkinan akan tumpah darah dan takut lahir tak cukup bulan. bahaya kan?

kina amat berharap darah kina akan stabil dan kembali normal. kenalah makan ubat kaler coklet tue 3 kali sehari. pahittttttt tul!!! pahit pun kena telan jugak la... ia utk anak kina jugak. dari kina menangis kemudian hari baik kina telan je ubat yg pahit tue. betul tak kengkawan??

kalau antara korang ada masalah mcm kina hadapi nie...ceritalah kat kina. leh kOngsi pengalaman. mana tahu ia berguna utk kina. 

p/s: kina ada citer kelakar nak kOngsi pasal semalam.. nanti kina citer. tgu......

3 comments:

munna said...

munna 2 kali preggy .. hb ok tapi kena diabetic pula... 2 minggu sekali kena ambil darah 4 x sehari..mmg tensi betul masa ni

EZAN IDMA said...

smoga sihat hendaknya :)

Untuk pengetahuan , hadiah penyertaan Nama Baby contest akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar alamat, nama dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my , kalo dah hantar, abaikan pesanan ni :) maaf lambt :)

EZAN IDMA said...

smoga sihat hendaknya :)

Untuk pengetahuan , hadiah penyertaan Nama Baby contest akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar alamat, nama dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my , kalo dah hantar, abaikan pesanan ni :) maaf lambt :)

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣