♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, May 7, 2010

..:: wOw masyukkkkk ::..

::salam::

hai..korang sht ker x nih? bapak-bapak..mak-mak..abg-abg..kakak-kakak..adik-adik..?? tahulah mlm tadi mlm Jumaat x kan sengal2 lenguh2 kot?? hehehehe.(soalan hampeh kan??) 

kina nak meluahkan ape perasaan kina sekarang kat korang. x nak tahu? uiks...jgn ler.... kang kina majOk kanggggg..hahahaha...kalahkan adam taw bila kina merajOk...adam pun x mcm nih. hehehehh..

1st...kina nak tunjukkan gambO yg paling latest!!

:: ape yg kamu rasa? ::

waaaaahhh...byk nyer duit?? mesti korang tanya mcm tue kan? jeles x? hahahahah..dalam dunia nih korang tahu x sape yg x nak duit? tahuuu? 
1) Orang giler
2) Uzur @ nazak
3) bingai...x tahu bingai tanya org pahang. dorang tahu pe maksud binagi tuh. huhuhuhu...

so..korang bukan dlm kategori kat atas tu kan? heheheh..

ok mcm nih..kina bukan nak berlagak ke ape kat sini. cuma nak kOngsi ilmu bagaimana nak jadi JUTAWAN segera!! ini halal di sisi undang2 dan talah diluluskan oleh JAKIM.

kat bawah nih adalah aktiviti yg kina telah buat. Team GBS UNTOPPABLE dtg rumah kina. wat mkn2 sambil dgr Otai2 GBS beri penjelasan pasal biz nih.
selain itu kina ada gak lepak2 kat kedai kOpi tapi sambil belajar biz nih. org kata kalau x de ilmu mcm ner nak buat biz..tul x? 
:: muka orang nak menuntut ilmu nih::
 ::: sifu kina nih!! nama dia Mie::
:: suami kina...SUPRA::

org kata nak buat biz nih elok buat sama2 dgn suami. baru ada keberkatan...dan COPEK KAYO!!
:: biz partner kami ..arip namanya...::

tgk si arip nih..dia nih study lagi kat KLMU...tapi boleh JOIN...dia berani untuk berubah. bkn nak kaya semata2 untuk diri sendiri..ingin mengubah nasib family. baru rezeki bertambah murah..tul x?

x kan nak tgk jer?? x salah mencuba.... kina x rugipun kalau korang x join. sbb kina dah join...huhuhuhu... 

jangan biarkan bos kita tentukan rumah ape kita nak duduk..kereta ape kita nak pakai. betul x? 

"KALAU KITA INGINKAN PERUBAHAN, JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN"

sape2 nak jadi JUTAWAN?? YM jer kina di kinakoyu2@yahoo.com.my @ add kina di FB Asmawatie Alias.


5 comments:

iCe said...

salam... kina masuk yang mana? platinum ke? kena usaha kuat2 utk capai apa yang kina impi kan... gudluck..!!!

sI tEDI said...

wah! Rezeki kina sekeluarga!

NICK IRFAN said...

ni mcm MLM gak ke kak?

sUfFeR8zInE said...

selamat hari ibu mama, untuk mama http://www.ziddu.com/download/9786873/BuatmuIbuMamaMakBonda.mp3.html

zaidharis said...

yeah,
hidup unstoppeble.

Temui kami di Hari Belia Negara Putrajaya.
Untuk maklumat,
Klik di sini : Zaidharis

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣