♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, November 19, 2012

..:: Belum jumpa jalan PENYELESAIAN ::..

..assalamualaikum..

Kina dah lama x update blOg... tup² ada je perubahan baru kat setting. Sekarang nak tepek gambar kat Layout x boleh la... kebanyakannya kina banyak edit gambar tue melaui PICASA. Dulu boleh je nak upload pun. Sekarang x boleh pulak... mesti keluar reminder mcm ni
v
v
v
 v

macam mana nak settlekan masalah ni yew?

Nak tepek gambar biasa boleh je..tapi saje gatal nak kasi lagi lawa la bila korang datang tengok. hehehehe..

3 comments:

Lynn Hamzah said...

huhuhuh...x pernah lak kena macam nie...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

Lynn Hamzah...

huk.... itulah pasal. kenapa la dgn setting kina ni. aduaiiii...

Alycia said...

kina, tu maksudnya kina punya limit utk upload photo dah exceed limit.

solutionnya, kina kena create lg 1 author .. dh xboleh pakai akaun ni utk upload gambar...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣