♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, August 21, 2009

..:: g a m b a r_k a w e n_ k a k_ s h i d a ::..

Gambar nih gambar kawen kakak kesayangan aku....dah byk kali dia send kat email aku. aku jer yg x bukak2 dari hari tuh. sampaikan email dia tulis ' KALAU X DAPAT LAGI AKAK CEKIK ADIK TAU!! (lbh kurang mcm tuh la ayt dia). so buat akak...adk nak mintak maaf sbb lmbt bukak email dari akk. nih adk edit gmbo nih khas tuk akk. if akk nak gmbo nih..adk leh tlg buat kan..tapi kena cas lah...hehehehehe.





7 comments:

~PakKaramu~ said...

Salam ramadan al mubarak

Kebunsaida said...

Foto yang bagus, pengaturan cahaya dan tata letak yang sempurna, pasti kakak pintar memilih warna.
Warnanya saya suka
he he he ....jadi pengen lagi...
jangan ah
salam tuk kakak sekeluarga

Precious said...

Seronok tengok gambar pengantin baru. Semoga berbahagia.

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah petang ramadan

manu said...

Your blog is very beautiful!!!!

ayip said...

no komen...sbb lum kawen lagik...wakakaka...

kakinota : nnti sy kawen..pas thru emel tuk editing bleh ka???ahaksss

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

to ayip>>
blh..pe slh nyer...itu pun kina msh belajo nak wat. itu baru basic nyer jer tuh...ada lagi yg x tahu.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣